
CONTACT
Heb je een vraag?
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur en helpen je graag.
Voor een snel antwoord, check eerst de Veelgestelde vragen!

Check de veelgestelde vragen
Raadpleeg eerst de veelgestelde vragen om te zien of het antwoord dat je zoekt, erbij staat. Zo ben je vaak het snelst geholpen als je een vraag hebt.

Contact via e-mail
Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je ons natuurlijk altijd mailen via privatelease@santander.nl

Vragen over de auto
Voor vragen met betrekking tot de auto, of die met de auto te maken hebben, kun je ons bellen op 073 – 85 04 765.

Vragen over jouw aanvraag
Voor vragen over jouw aanvraag of het aanvraagproces en de bijbehorende kredietcontrole en benodigde bewijsdocumenten, raadpleeg de veelgestelde vragen.
Ben je klant bij ons en wijzigt er iets in jouw gegevens?
Het is belangrijk dat je ons laat weten als er iets wijzigt in jouw persoonlijke gegevens, zoals een verhuizing of wijziging bankrekeningnummer. Zo kunnen wij jou op de hoogte houden van belangrijk nieuws over jouw leasezaken bij Santander Leasing.
Ook wijzigingen met met financiële gevolgen zoals een echtscheiding, geboorte van een kind of werkloosheid zijn van belang om aan ons door te geven. Want ook als het moeilijk dreigt te worden om jouw maandbedragen te betalen, denken wij met je mee om tot de beste oplossing te komen.
Heb je een klacht?
Neem dan eerst contact op met ons via e-mail. Stuur jouw klacht naar privatelease@santander.nl. Vermeld je leasecontractnummer in het bericht zodat wij jou snel kunnen helpen. Santander Leasing is aangesloten bij de Stichting Keurmerk Private Lease en je kunt ook bij de Stichting Keurmerk Private Lease terecht als je een klacht hebt. Dat is tenslotte 1 van de 5 zekerheden die, via de aansluiting van Santander Leasing, de stichting Keurmerk Private Lease jou biedt!