CONTACT
Heeft u een vraag?
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur en helpen u graag.
Check de veelgestelde vragen
Raadpleeg eerst de veelgestelde vragen om te zien of het antwoord dat u zoekt, erbij staat. Zo bent u vaak het snelst geholpen als u een vraag heeft.
Contact via e-mail
Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons natuurlijk altijd mailen via privatelease@santander.nl
Vragen over de auto
Voor vragen met betrekking tot de auto, of die met de auto te maken hebben, kunt u ons bellen op 073 – 85 04 765.
Vragen over het aanvraagproces
Voor vragen met betrekking tot kredietcontrole, documenten of het aanvraagproces, kunt u ons bellen op 030 – 63 88 582.
Bent u klant bij ons en wijzigt er iets in uw gegevens?
Het is belangrijk dat u dat ons laat weten als er iets wijzigt in uw persoonlijke gegevens, zoals een verhuizing of wijziging bankrekeningnummer. Zo kunnen wij u op de hoogte houden van belangrijk nieuws over uw leasezaken bij Santander.
Ook wijzigingen met met financiƫle gevolgen zoals een echtscheiding, geboorte van een kind of werkloosheid zijn van belang om aan ons door te geven. Want ook als het moeilijk dreigt te worden om uw maandbedragen te betalen, denken wij met u mee om tot de beste oplossing te komen.
Heeft u een klacht?
Neem dan eerst contact op met ons via e-mail. Stuur uw klacht naar privatelease@santander.nl. Vermeld uw leasecontractnummer in uw bericht zodat wij u snel kunnen helpen. Santander Leasing is aangesloten bij de Stichting Keurmerk Private Lease en u kunt ook bij de Stichting Keurmerk Private Lease terecht als u een klacht heeft. Dat is tenslotte 1 van de 5 zekerheden die, via de aansluiting van Santander Leasing, de stichting Keurmerk Private Lease u biedt!