
CONTACT

Heeft u een vraag?
Check eerst de veelgestelde vragen!
Raadpleeg eerst de veelgestelde vragen om te zien of het antwoord dat u zoekt, erbij staat. Zo bent u vaak het snelst geholpen als u een vraag heeft.
Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons natuurlijk altijd mailen via privatelease@santander.nl of bellen naar telefoonnummer 030-63 88 582.
- Sales, aanvraag of wijzigingen contract 030-63 88 582 optie 1
- Aflevering van een leaseauto 030-63 88 582 optie 2
- Schade, onderhoud, reparatie, vervangend vervoer, brandstofpas en banden 030-63 88 582 optie 3
- Inleveren of overnemen leaseauto einde contract telefoon optie 4
- Facturen 030-63 88 582 optie 5
- Pech of ongeval 030-63 88 582 optie 6
- Overige vragen 030-63 88 582 optie 7
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur en helpen u graag.
Bent u klant bij ons en wijzigt er iets in uw gegevens?
Het is belangrijk dat u dat ons laat weten als er iets wijzigt in uw persoonlijke gegevens, zoals een verhuizing of wijziging bankrekeningnummer. Zo kunnen wij u op de hoogte houden van belangrijk nieuws over uw leasezaken bij Santander.
Ook wijzigingen met met financiƫle gevolgen zoals een echtscheiding, geboorte van een kind of werkloosheid zijn van belang om aan ons door te geven. Want ook als het moeilijk dreigt te worden om uw maandbedragen te betalen, denken wij met u mee om tot de beste oplossing te komen.
Heeft u een klacht?
Neem dan eerst contact op met ons via e-mail. Stuur uw klacht naar customersupport@santander.nl. Vermeld uw leasecontractnummer in uw bericht zodat wij u snel kunnen helpen. Riemersma Leasing is aangesloten bij de Stichting Keurmerk Private Lease en u kunt ook bij de Stichting Keurmerk Private Lease terecht als u een klacht heeft. Dat is tenslotte 1 van de 5 zekerheden die, via de aansluiting van Riemersma, de stichting Keurmerk Private Lease u biedt!